Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гриньків Я. О., Рев'яцький І. Ю., Заліська О. М.
Назва : Оптимізація методології проведення підготовки, самопідготовки та контролю рівня знань провізорів-інтернів до "Крок 3. Фармація"
Місце публікування : Фармац. журн. - київ, 2019. - N 5. - С. 54-64 (Шифр ФУ3/2019/5)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
Анотація: Із 2017 р. іспит «Крок 3. Фармація» (пілотний у 2017-2018 рр.) включено до системи ліцензійних інтегрованих іспитів для провізорів-інтернів за спеціальністю «Загальна фармація», що ввело певні корективи у навчальний процес на післядипломному етапі освіти. Тому метою роботи було розглянути наявні методи підготовки, самопідготовки та контролю рівня знань провізорів-інтернів до «Крок 3. Фармація» на кафедрі ОЕФ, технології ліків та фармакоекономіки ФПДО ЛНМУ імені Данила Галицького та опрацювати можливі напрями їх оптимізації. Об’єктами дослідження стали процеси підготовки, самопідготовки та контролю рівня знань провізорів-інтернів для складання «Крок 3. Фармація»; результати проведених претестувань провізорів-інтернів за 2017-2019 рр.; результати анонімного анкетування студентів фармацевтичного факультету та провізорів-інтернів щодо можливих напрямів оптимізації вищевказаних процесів. Використано методи статистичної обробки результатів анонімного анкетного опитування за допомогою Google form та результатів проведених претестувань до «Крок 3. Фармація» за 2017-2019 рр. навчання. Виявлено, що значна більшість провізорів-інтернів розпочинають процес підготовки до «Крок 3. Фармація» за 1-3 місяці до дати його складання. Питання з клінічної фармації та фармацевтичної технології найлегші в опрацюванні, а з фармацевтичного аналізу лікарських засобів та спеціальної підготовки – найскладніші. Проте підтверджено відсутність прямої залежності між складністю опрацювання питань та результатами тестування за дисциплінами. 57% респондентів вважають, що претестування мають проводитися лише онлайн; 25% – лише на папері; 18% – двома методами – на папері та онлайн. Визначено перспективні напрями подальшої оптимізації підготовки провізорів-інтернів на основі одержаних результатів: період проведення підготовки; формування блоків тестових завдань для системи «MISA» та на паперових носіях за кількістю питань та за навчальними дисциплінами; використання комп’ютерних інформаційних технологій для самостійної підготовки до «Крок 3. Фармація».

Дод.точки доступу:
Рев'яцький, І. Ю.; Заліська, О. М.