Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Сметанюк О.І., Горошко О.М. Назва : Інноваційні методики викладання ресурсознавства лікарських рослин Місце публікування : Буковинський медичний вісник: український науково-практичний журнал. - Чернівці: БДМУ, 2019. - Т. 23, № 3. - С. 166-169. - ISSN 1684-7903 (Шифр БУ5/2019/23/3). - ISSN 1684-7903 Примітки : Бібліогр. в кінці ст. MeSH-головна: ФАРМАЦИЯ Анотація: З метою оптимiзацiї освiтньої дiяльностi одним iз напрямкiв є використання iнновацiйних технологiй, якi дозволяють студентам ефективно використовувати навчально-методичну лiтературу та наочні матерiали. Мета роботи — вивчення ефективностi удосконалення навчального процесу з використанням контекстного навчання, як одного з видiв iнновацiйних методiв. Матеріал і методи. Впровадження у навчальний процес практично-орієнтованих методів викладання предмета «Ресурсознавство лiкарських рослин» серед студентів V курсу фармацевтичного факультету. Результати. У роботi відображені особливостi використання iнновацiйних технологiй у закладi вищої освіти, які базуються на методi проектiв. Визначенi їх переваги при оцiнюваннi студентiв та перспективи даних методiв у досягненнi основної мети закладу вищої освіти — формування фахiвця як конкурентоспроможної особистостi. Висновок. Впровадження методу проектiв у навчальному процесi актуалiзує комунiкативнi навички та вмiння студента користуватися дослiдницькими методами i, як наслiдок, посилення iндивiдуалiзацiї процесу навчання, надання максимальних можливостей для самореалiзацiї студента. Дод.точки доступу: Горошко, О.М. |