Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Клигуненко Е. Н., Кравец О. В., Площенко Ю. А., Сединкин В. А., Халимончик В. В.
Назва : Современный подход к образованию врачей: концепция непрерывного медицинского образования и непрерывного профессионального развития
Місце публікування : Медицина неотложных состояний. - Київ, 2018. - N 5. - С. 191-194 (Шифр МУ66/2018/5)
Примітки : Библиогр. в конце ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: За сучасними вимогами медична освіта становить собою нерозривність і спадкоємність трьох етапів. Перші два — академічні, або традиційні, — це навчання у вищій школі та післядипломна освіта. Третій компонент медичної освіти становить собою безперервну медичну освіту. За результатами систематизованих аналізів отримання тільки академічної освіти (рівень 3) не призводить до досягнення клінічних компетентності (рівень 4) й ефективності (рівень 5), у той час як якісне оволодіння останніми дозволяє поліпшити здоров’я пацієнтів (рівень 6). Кафедра анестезіології, інтенсивної терапії та медицини невідкладних станів ДЗ «Дніпропетровська медична академія» МОЗ України протягом 30 років здійснює післядипломне навчання лікарів-інтернів та лікарів — фахівців за спеціальностями «анестезіологія» і «дитяча анестезіологія» для Дніпропетровського регіону і всієї України. Ми продовжуємо проводити навчання за структурованими програмами, акредитованими МЗ України, одночасно проводячи вузькотематичні курси, що враховують потреби охорони здоров’я регіону. Для підвищення якості й ефективності навчання ми використовуємо гібридно-змішане навчання (біля ліжка хворого, лекції-дискусії, обговорення анонімних клінічних випадків у закритих групах соціальних мереж, застосування рольових ігор, симуляторів і тренажерів із комп’ютерними програмами віртуальної реальності). Поєднання нами двох освітніх систем (безперервна медична освіта/безперервний професійний розвиток) дозволило підняти результативність навчання з 4-го рівня (компетентність) до 6-го рівня (здоров’я пацієнта) знань у піраміді безперервної медичної освіти, що підтвердилося підвищенням ефективності акредитації лікарів-анестезіологів, яка проводиться 1 раз у 5 років МОЗ України на регіонарному і національному рівнях.

Дод.точки доступу:
Клигуненко, Е. Н.; Кравец, О. В.; Площенко, Ю. А.; Сединкин, В. А.; Халимончик, В. В.