Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання : Автор(и) : Старец Е. А., Котова Н. В., Лосева Е. А., Федоренко О. В. Назва : Симуляционное обучение в педиатрии и неонатологии: оценка, распознавание и стабилизация неотложных состояний у детей Місце публікування : Здоровье ребенка. - 2018. - Т. 13, № 4. - С. 78-83 (Шифр ЗУ27/2018/13/4) Примітки : Библиогр. в конце ст. MeSH-головна: ПЕДИАТРИЯ НЕОНАТОЛОГИЯ НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ ДЕТИ ОБУЧЕНИЕ ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ ОБРАЗОВАНИЕ И ПРАКТИЧЕСКОЕ ОБУЧЕНИЕ МЕДРАБОТНИКОВ НЕОТЛОЖНАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ МАНЕКЕНЫ Анотація: Актуальність. Симуляційне навчання — відносно новий напрямок медичної освіти, що дуже швидко розвивається. Цей метод навчання особливо важливий для оволодіння навичками екстреної та невідкладної допомоги дітям. Мета статті — обговорити питання впровадження в програму до- та післядипломної підготовки лікарів підходів навчального курсу Американської асоціації кардіологів і Американської академії педіатрів PEARS® із застосуванням симуляційних методів навчання. Матеріали та методи. Авторами наведено досвід впровадження підходів до оцінки, виявлення і стабілізації невідкладних станів у дітей з використанням імітаційних методів навчання. Результати. У симуляційному класі кафедри пропедевтики педіатрії Одеського національного медичного університету 786 студентів і 158 лікарів навчалися основам невідкладної допомоги дітям з використанням підходів навчального курсу «Педіатрична оцінка, розпізнавання і стабілізація невідкладних станів». Студенти і лікарі визначали високу ефективність одночасного засвоєння теоретичного матеріалу та набуття практичних навичок на симуляторах-манекенах. Висновки. При навчанні студентів і лікарів навичкам невідкладної допомоги дітям необхідно використовувати як клінічні протоколи, побудовані на принципах доказовості, так і освітні програми професійних асоціацій розвинених країн. Дод.точки доступу: Старец, Е. А.; Котова, Н. В.; Лосева, Е. А.; Федоренко, О. В. |