Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Dzetsiukh T. I., Hasyuk P. A.
Назва : The necessity study of emergencies in dentistry by students of dental faculties
Паралельн. назви :Необхідність вивчення студентами стоматологічного факультету основ надання екстреної медичної допомоги при невідкладних станах у практиці лікаря-стоматолога
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 85-88 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ЗУБОВРАЧЕБНОЕ
НЕОТЛОЖНЫЕ СОСТОЯНИЯ
Анотація: Мета роботи – проаналізувати існуючий стан підготовки студентів-стоматологів з питань невідкладних станів у практиці лікаря-стоматолога і намітити основні напрямки його вдосконалення. Основна частина. У статті показано, що важливим елементом освітньо-кваліфікаційної характеристики лікаря-стоматолога є oсвітньо-­кваліфікаційній характеристиці спеціаліста за спеціальністю 7.110106 “Стоматологія” напряму підготовки 1101 “Медицина”, виходячи з виробничих функцій, типових задач діяльності та умінь, якими повинен володіти випускник вищого медичного закладу за зазначеним фахом, вказано: діагностування невідкладних станів, визначення тактики надання екстреної медичної допомоги, надання екстреної медичної допомоги. Підготовку доцільно організувати у спеціальному кабінеті симуляційного навчання із використанням адекватних засобів (манекенів і тренажерів), таких, як: манекен для базових реанімаційних заходів; манекен дихальних шляхів; манекен для конікопункції і конікотомії; манекен руки для катетеризації вен; небулайзер; розхідні матеріали (рукавичка, маски, системи для переливання, шприци, медикаменти тощо). Висновки. Новітня методика симуляційного навчання в стоматології передбачає формування вмінь і навичок практичного застосування набутих теоретичних знань шляхом індивідуального виконання студентом завдань визначення загальної тактики, діагностики та лікування симульованих пацієнтів у змодельованій ситуації невідкладного стану. Змодельована ситуація невідкладного стану – це сценарій, при якому на конкретній особі (симулянт) чи манекені за допомогою додаткових технічних засобів імітується певний невідкладний стан. Питання вивчення невідкладних станів студентами стоматологічного факультету необхідно вдосконалити та запровадити новітні методики симуляційного навчання в стоматології.

Дод.точки доступу:
Hasyuk, P. A.