Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петулько А. П., Медведєв М. В., Лоскутова Т. О., Донська Ю. В., Сімонова Н. В., Демченко Т. В., Гарагуля І. С.
Назва : Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології
Паралельн. назви :Case-study method as an interactive model of teaching at the department of obstetrics and gynecology
Місце публікування : Медична освіта. - Тернопіль, 2018. - N 3. - С. 64-66 (Шифр МУ7/2018/3)
MeSH-головна: ONLINE СИСТЕМЫ
ОБУЧЕНИЕ
АКУШЕРСТВО
ГИНЕКОЛОГИЯ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – оцінити ефективність інтерактивних форм навчання, а саме методу аналізу конкретної ситуації (метод case-study) в підготовці студентів медичного вузу. Основна частина. Однією з інтерактивних форм навчання є метод case-study (аналіз конкретних ситуацій, ситуаційний аналіз). Сase-study – це педагогічна технологія, основана на моделюванні ситуації або використанні реальної ситуації з метою аналізу даного випадку, виявлення проблем, пошуку альтернативних рішень і прийняття оптимального рішення проблем. Висновок. Ситуаційний аналіз (розбір конкретних ситуацій, case-study) дає можливість вивчити складні або емоційно значимі питання в безпечній обстановці, а не в реальному житті з її погрозами, ризиком, тривогою про неприємні наслідки в разі неправильного рішення.

Дод.точки доступу:
Петулько, А. П.; Медведєв, М. В.; Лоскутова, Т. О.; Донська, Ю. В.; Сімонова, Н. В.; Демченко, Т. В.; Гарагуля, І. С.