Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пилипчук І.С., Снітовська О.Й., Флуд В.В.
Назва : Сучасні вимоги та виклики для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19
Місце публікування : Art of Medicine: науково-практичний журнал. - Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2021. - № 3. - С. 131-134. - ISSN 2521-1455 (Шифр AУ50/2021/3). - ISSN 2521-1455
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
ПРЕПОДАВАТЕЛЬСКИЙ СОСТАВ УЧЕБНОГО УЧРЕЖДЕНИЯ
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ
Анотація: Пандемія COVID-19 призвела до суттєвих змін у сфері вищої освіти протягом 2020-2021 року в усьому світі. Перехід вищих освітніх закладів на дистанційну форму навчання став доволі серйозним випробуванням для усіх учасників освітнього процесу. Модернізація, реформування галузі охорони здоров’я та медичної освіти вимагають оновлення і покращення якості освіти в вищому медичному закладі в Україні. Величезна роль в досягненні змін на краще належить викладачу освітнього закладу. Мета роботи полягає у визначенні і обґрунтуванні сучасних вимог та викликів для викладачів вищого медичного навчального закладу в умовах пандемії COVID-19. Виділені основні найважливіші напрями діяльності викладача вищого медичного навчального закладу: професійно-педагогічна, навчально-методична, науково-дослідна та виховна діяльність. Продемонстровано сучасні вимоги та виклики до викладача вищого навчального закладу, що полягають у володінні новітніми технологіями навчання та викладання, вільному володінні іноземною мовою, вмінні застосовувати інноваційні комп’ютерні технології, високій стресостійкості, доброчесній самовіддачі, бажанні поповнювати та осучаснювати свої знання, вдало поєднувати свої загальнокультурні якості із професійними, культивувати в собі ті якості, які хотілося б сформувати у студента. На особливу увагу заслуговує така вимога до викладача, як повага до студента, до його сучасних поглядів, його думки і водночас не порушення засад вимогливості та принциповості. Викладач має стати авторитетом для студента, прикладом для наслідування у професійній діяльності та суспільному житті.

Дод.точки доступу:
Снітовська, О.Й.; Флуд, В.В.