Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мергель Т.В., Юсипчук У.В., Левандовська Х.В., Налужна Т.В.
Назва : Оптимізація викладання дисципліни "Лікарська практика в сімейній медицині" на п'ятому курсі медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету
Місце публікування : Art of Medicine: науково-практичний журнал. - Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2021. - № 3. - С. 121-125. - ISSN 2521-1455 (Шифр AУ50/2021/3). - ISSN 2521-1455
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
СЕМЕЙНАЯ ПРАКТИКА
Анотація: У статті показано основні елементи освітньо-професійної програми в підготовці студентів п’ятого курсу медичного факультету Івано-Франківського національного медичного університету при засвоєнні ними нової дисципліни «Лікарська практика в сімейній медицині». Наведено результати реалізації компетентнісно орієнтованого підходу в медичній освіті з впровадженням освітніх інтерактивних технологій, нових форм та методів організації навчального процесу. Висвітлено роль навчально-практичного центру «Медицина» для забезпечення якості освітнього процесу відповідно до стандартів вищої освіти, нормативних документів з організації освітньої діяльності та політики у сфері якості освіти, які сприяють якісному опануванню теоретичних знань і практичних навичок з надання медичної допомоги хворим. У статті зазначено, що ключовим питанням при реалізації сучасних тенденцій навчання є якість підготовки спеціалістів охорони здоров’я. Успішне використання оптимальної моделі поєднання традиційних та інноваційних форм і методів навчання, спрямоване на засвоєння професійних навичок студентами, формування клінічного мислення та розвитку особистості майбутніх лікарів. Таке поєднання сприяє вмінню використовувати на практиці отримані знання, адекватно сприймати нову інформацію, творчо підходити до вирішення клінічних завдань. Головними чинниками, що впливають на ступінь зацікавленості студентів у навчанні, є ефективна робота викладача, вміле використання інноваційних технологій навчання, якість форми подання матеріалу. Залучення сучасних освітніх технологі й дає новий імпульс системі вищої медичної освіти, інтересу до навчання, до дисципліни, спеціальності.

Дод.точки доступу:
Мергель, Т.В.; Юсипчук, У.В.; Левандовська, Х.В.; Налужна, Т.В.