Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Князевич-Чорна Т.В., Кіндратів Е.О., Андріїв А.В., Жураківська О.Я.
Назва : Особливості дистанційного навчання іноземних студентів-медиків під час карантину
Місце публікування : Art of Medicine: науково-практичний журнал. - Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2021. - № 2. - С. 150-154. - ISSN 2521-1455 (Шифр AУ50/2021/2). - ISSN 2521-1455
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: КАРАНТИННЫЕ МЕРОПРИЯТИЯ
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Анотація: Умови сьогодення змінили наше бачення стосовно дистанційного навчання в медичному вузі, а саме, під час пандемії COVID-19, на час періоду карантину, ми змушені максимально ефективно використати всі переваги цього методу, щоб у студентів не було прогалини в навчанні й вони максимально ефективно могли отримати необхідні знання та навики. Особливо це стосується студентів-іноземців, адже вони зіткнулися з низкою проблем, які не є характерними для наших (українських) студентів. Першим і найпотужнішим стресовим фактором для них було те, що на початок оголошення пандемії вони знаходились далеко від дому, від своєї сім’ї та родини. Ніхто не знав, як довго буде продовжуватись карантин, і студенти вагались, чи повертатись їм в їхні країни, чи залишатись в Україні. Це не могло не вплинути на їхній психо-емоційний стан, вони дуже переживали, і підтримка викладачів була надзвичайно важливою в даній ситуації. На час літніх канікул ситуація більш-менш стабілізувалася, переважна більшість студентів відвідала свої сім’ї, а на осінній семестр вони знову повернулись на навчання. Оскільки переважна частина навчального 2020-2021 року проходила дистанційно, багато студентів мали змогу знову повернутись додому та навчатись онлайн. Студенти-іноземці швидко адаптувались до онлайн-навчання, це дало їм можливість в умовах пандемії перебувати у своїх сім’ях та бути максимально захищеними, при цьому уникнути прогалин у навчанні. Криза пандемії COVID-19 стала новим етапом у нашому житті та дозволила нам поглянути на всебічну сторону технологій електронного навчання. Ми маємо багато можливостей для впровадження різноманітних інноваційних та цифрових розробок. Їх використання та введення в практику розширить можливості та покращить надання освітніх послуг не тільки для студентів, але й для викладачів.

Дод.точки доступу:
Князевич-Чорна, Т.В.; Кіндратів, Е.О.; Андріїв, А.В.; Жураківська, О.Я.