Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Virstyuk N.G., Kocherzhat O.I., Luchko O.R., Vakalyuk I.I.
Назва : Implementation of credit-module system at higher medical school education in the conditions of medical sector reforming
Місце публікування : Art of Medicine: науково-практичний журнал. - Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2020. - № 1. - С. 146-149. - ISSN 2521-1455 (Шифр AУ50/2020/1). - ISSN 2521-1455
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ЗДРАВООХРАНЕНИЯ ИННОВАЦИИ И УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ
Анотація: У сфері сучасної вищої освіти можна виділити такі основні вимоги до підготовки сучасного фахівця будь-якого профілю: широкі фундаментальні знання, вміння працювати в колективі, швидко оволодівати новими технологіями, мати навички самоосвіти і здібності до творчої та дослідницької роботи. Ці якості спеціаліста стають головними цілями та орієнтирами для побудови сучасної системи вищої освіти, яка б сприяла створенню знань, доступу до них, управління ними, їх розповсюдженню і контролю засвоєння. Вимоги до медичної освіти є чи не найсуворішими, особливо на тлі критичної демографічної ситуації у світі загалом та в Україні зокрема. Участь системи вищої освіти України в болонських перетвореннях має бути спрямована лише на її розвиток і набуття нових якісних ознак, а не на втрату кращих традицій, зниження національних стандартів її якості. Орієнтація на Болонський процес не має призводити до надмірної перебудови вітчизняної системи освіти. Основна мета Болонського процесу – створити єдину, загальноєвропейську, сильну і конкурентоздатну (перш за все, з американською) системою освіти, а також розширити можливості працевлаштування майбутніх фахівців. В статті описано входження української медичної освіти до Болонського процесу, етапи створення болонської системи освіти в Україні. Наведені концептуальні особливості реформування вищої медичної освіти в контексті медичнї реформи в Україні. Відображено кредитно-модульну систему організації навчального процесу в українській освіті. Відображено світові системи організації навчального процесу. Продемонстровано переваги кредитно-трансферної системи в медичній освіті. Доповнено концепцію реформування вищої медичної школи в умовах медичної реформи в Україні.

Дод.точки доступу:
Virstyuk, N.G.; Kocherzhat, O.I.; Luchko, O.R.; Vakalyuk, I.I.