Назва журналу :Медична освіта -2020р.,N 4
Цікаві статті :
Височина І. Л. Дистанційне навчання на кафедрі сімейної медицини ДЗ «Дніпропетровська медична академія МОЗ України» очима студентів-медиків другого курсу (аналіз результатів анонімного анкетування)/ І. Л. Височина, І. В. Авраменко, Н. С. Башкірова (стр.5-9)
Вихрущ А. В. Діти з особливими потребами в умовах реформування системи місцевого самоврядування/ А. В. Вихрущ, Т. В. Яблонь, І. Д. Драч (стр.10-15)
Гетманюк І. Б. Перевaги і недoліки дистaнційнoгo нaвчaння в цілoму тa при вивченні дисципліни «Гістoлoгія, цитoлoгія тa ембріoлoгія»/ І. Б. Гетманюк [та ін.] (стр.16-19)
Іванченко О. З. Використання міждисциплінарних зв'язків як умова якісної підготовки студентів до ліцензійного іспиту "Крок 1. Загальна лікарська підготовка"/ О. З. Іванченко, О. З. Мельнікова, Л. Н. Сергєєва (стр.20-26)
Кавецька Н. А. Професійне вигорання серед медичних працівників: психологічні аспекти/ Н. А. Кавецька, С. М. Андрейчин, Н. З. Ярема (стр.27-31)
Корда М. М. Особливості функціонування системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти в Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України/ М. М. Корда [та ін.] (стр.32-37)
Лиха Л. М. Аналіз професійної етики та ролі роботи середнього медичного персоналу/ Л. М. Лиха, І. Я. Господарський (стр.38-42)
Мельничук І. М. Використання інтерактивних методів навчання у підготовці майбутніх педіатрів до роботи в команді/ І. М. Мельничук (стр.43-46)
Михалків М. М. Аналітична хімія у фармацевтичній освіті України та Польщі/ М. М. Михалків, І. Б. Івануса, Г. Я. Загричук (стр.47-51)
Платонова О. М. Дистанційне навчання при викладанні педіатричних дисциплін: виклики часу/ О. М. Платонова, Т. В. Стоєва, О. В. Тіткова (стр.52-56)
Теренда Н. О. Особливості дистанційного навчання студентів в умовах пандемії Covid-19 (за результатами анкетування)/ Н. О. Теренда, О. А. Теренда, Н. Я. Панчишин (стр.57-60)
Baibakov V. M. Implementation of ecological education to the teaching process on discipline “Hygiene and ecology” for English-speaking six year students/ V. M. Baibakov, I. V. Hryhorenko (стр.61-67)
Кирик Х. А. Практика викладання базової дисципліни «анатомія людини» іноземним студентам/ Х. А. Кирик, Р. Я. Борис, М. М. Михалевич (стр.68-72)
Кононенко А. Г. Деякі аспекти формування предметної компетентності з анатомії людини у майбутнього провізора/ А. Г. Кононенко, О. М. Шаталова, О. А. Щербак (стр.73-75)
Мисула І. Р. Досвід проведення клінічної практики для фізичних терапевтів на базі геріатричного пансіонату/ І. Р. Мисула, Т. Г. Бакалюк, Г. О. Стельмах (стр.76-79)
Посоленик Л. Я. Використання інтерактивних методів викладання та розвиток дистанційної освіти лікарів у Тернопільському національному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського МОЗ України в умовах карантину/ Л. Я. Посоленик, О. Я. Видойник (стр.80-84)
Kitura H. Ya. Communicative exercises as a component of foreign language professional competence of future doctors/ H. Ya. Kitura, I. I. Vorona (стр.85-90)
Марченкова Н. О. Актуальні проблеми підготовки лікаря-інтерна за спеціальністю «Ортопедія і травматологія»/ Н. О. Марченкова [та ін.] (стр.91-95)
Солодовникова Ю. О. Використання нейрокінематографа в післядипломній освіті в умовах дистанційного навчання/ Ю. О. Солодовникова, В. В. Добровольський, А. С. Сон (стр.96-99)
Танцюра Л. Д. Аудит оцінки лікарями дистанційної форми навчання на етапі післядипломної освіти/ Л. Д. Танцюра, І. В. Кисельова, А. В. Біляєв (стр.100-104)
Ястремська С. О. Досвід організації атестації випускників для студентів спеціальності 223 «Медсестринство» у Тернопільському національному медичному університеті під час пандемії COVID-19/ С. О. Ястремська, Н. І. Рега (стр.105-109)
Василюк В. М. Hауково-методичне забезпечення навчального процесу в Кременецькій гімназії (ліцеї) протягом 1805–1833 років в урочний та позаурочний час/ В. М. Василюк (стр.110-115)
Вергун А.Р. Академічна доброчесність та антиплагіатна експертиза у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького: ключові засади і методологія/ А. Р. Вергун, С. П. Ягело, Г. М. Стечак (стр.116-122)
Руденко М. І. Вивчення урбаністичної лексики та поняття локусу на заняттях із дисципліни «Українська мова як іноземна» (на прикладі теми «У місті. Урок 1»)/ М. І. Руденко (стр.123-128)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Височина, І. Л.; Вихрущ, А. В.; Гетманюк, І. Б.; Іванченко, О. З.; Кавецька, Н. А.; Корда, М. М.; Лиха, Л. М.; Мельничук, І. М.; Михалків, М. М.; Платонова, О. М.; Теренда, Н. О.; Baibakov, V. M.; Кирик, Х. А.; Кононенко, А. Г.; Мисула, І. Р.; Посоленик, Л. Я.; Kitura, H. Ya.; Марченкова, Н. О.; Солодовникова, Ю. О.; Танцюра, Л. Д.; Ястремська, С. О.; Василюк, В. М.; Вергун, А. Р.; Руденко, М. І.; Авраменко, І. В.; Яблонь, Т. В.; Крамар, С. Б.; Мельнікова, О. З.; Андрейчин, С. М.; Чорномидз, А. В.; Господарський, І. Я.; Івануса, І. Б.; Стоєва, Т. В.; Теренда, О. А.; Hryhorenko, I. V.; Борис, Р. Я.; Шаталова, О. М.; Бакалюк, Т. Г.; Видойник, О. Я.; Vorona, I. I.; Цвях, А. І.; Добровольський, В. В.; Кисельова, І. В.; Рега, Н. І.; Ягело, С. П.; Башкірова, Н. С.; Драч, І. Д.; Небесна, З. М.; Сергєєва, Л. Н.; Ярема, Н. З.; Шульгай, А. Г.; Загричук, Г. Я.; Тіткова, О. В.; Панчишин, Н. Я.; Михалевич, М. М.; Щербак, О. А.; Стельмах, Г. О.; Рябоконь, С. С.; Сон, А. С.; Біляєв, А. В.; Стечак, Г. М.; Шутурма, О. Я.