Вплив дистанційного навчання на основні показники соціально-психологічної адаптації вітчизняних та іноземних студентів [Текст] / А. О. Міхєєв [та ін.] // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald : український науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 25, № 1. - С. 75-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-7903
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
ПСИХОЛОГИЯ СОЦИАЛЬНАЯ
СОЦИАЛЬНАЯ АДАПТАЦИЯ
СТУДЕНТЫ (психология)
Анотація: Актуальність. З початком появи та швидкого поширення нового коронавіруса SARS-CoV-2 було вжито безпрецедентні заходи для боротьби з пандемією, що в багатьох країнах світу, у т. ч. і в Україні, призвело до суворих обмежень із переходом навчання всіх рівнів на дистанційну форму. Мета роботи – вивчити та порівняти основні показники соціально-психологічної адаптації вітчизняних та іноземних студентів до навчання за умов дистанційної освіти під час карантину. Матеріал і методи. Проведено вивчення основних показників особистісної адаптації студентів 3-го курсу медичних факультетів БДМУ під час дистанційного навчання за умов карантину. Показники вивчалися шляхом опитування вітчизняних та іноземних студентів з використанням Google Forms та відеоконференції Google Meet. Опитування проводилося анонімно, за однакових умов, а для створення анкети в Google Forms був використаний адаптований варіант опитувальника БОО «Адаптивність» українською та англійською мовою, що призначений для оцінювання адаптаційних можливостей людини. Результати. Як показали результати опитування, під час дистанційного навчання рівень нервово-психічної стійкості вітчизняних студентів був вірогідно вищим, ніж у іноземних громадян. В іноземних студентів показник соціалізації був у 1,5 раза нижчим, ніж в українських студентів, а в переважної більшості вітчизняних студентів спостерігався достатній рівень соціалізації. Комунікативні здібності у вітчизняних студентів порівняно з іноземними студентами також були суттєво вищими, але як українські, так і іноземні студенти під час карантину та дистанційної форми навчання практично не виявляють ознак відхилень поведінки. У цілому, як у вітчизняних, так і в іноземних студентів під час дистанційного навчання за умов карантину спостерігається досить низький рівень адаптації, а її успіх безпосередньо залежить від зовнішніх умов (дистанціонування та ізоляція). Висновок. За умов карантину студенти медичних факультетів БДМУ, як вітчизняні, так і іноземні, характеризуються досить низьким рівнем соціально-психологічної адаптації до дистанційного навчання.


Дод.точки доступу:
Міхєєв, А.О.; Джуряк, В.С.; Попович, В.Б.; Атаманюк, Я.А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)