Yelahina, N. I.
    Мотивація як основний компонент у процесі викладання англійської мови для студентів-медиків [Текст] = Motivation as a key component of teaching english for medical students / N. I. Yelahina, N. O. Fedchyshyn // Медична освіта. - 2019. - N 4. - С. 107-112
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
ЛИНГВИСТИКА
СТУДЕНТЫ МЕДИЦИНСКИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЙ
Анотація: У сучасному інформативному суспільстві існують високі вимоги до глобальної взаємодії, що акцентує необхідність вивчення англійської мови. У навчанні мотивація актуалізує діяльність студента в комунікативному середовищі, в результаті якого формуються компетентності певного рівня, виявляється прагнення займатися певним видом діяльності. Метою даної статті є визнання важливості мотивації студентів до вивчення англійської мови для конкретних цілей, тобто англійської мови за професійним спрямуванням. Розглядається актуальна і багатогранна проблема ролі мотивації у процесі формування іншомовної компетентності майбутніх фахівців-медиків. Визначаються її особливості, реальний стан сформованості, багатовекторність, зокрема як складової міжнародної професійної компетентності майбутніх лікарів. Проаналізовано особливості новітніх методик та підходів до мотивації щодо вивчення англійської мови за професійним спрямуванням студентами-медиками, оскільки мотивація визначає продуктивність навчальної діяльності і є однією з невід'ємних її складових. Досліджується питання ефективності використання інтерактивних методів у процесі формування комунікативної компетенції студентів-медиків на заняттях англійської мови; основних принципів роботи в парах – активності, розвитку особистості, інтегративного взаємозв’язку.


Дод.точки доступу:
Fedchyshyn, N. O.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)