Формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів засобами технології "кейс-стаді" [Текст] / Р. С. Гуревич [та ін.] // Клінічна хірургія. - 2019. - Том 86, N 7. - С. 63-67. - Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна:
ОБЩАЯ ХИРУРГИЯ (кадры)
ЭТИКА МЕДИЦИНСКАЯ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета. Обґрунтувати передумови моральної поведінки та розкрити методики застосування технології «кейс-стаді» для формування професійної етики майбутніх лікарів-хірургів. Матеріали і методи. Проаналізовано освітньо-професійну програму підготовки фахівців за спеціальністю 222 «Медицина», навчальні плани та програми первинної спеціалізації лікарів в інтернатурі з хірургічних спеціальностей, ситуативні вправи. В експерименті взяли участь 418 осіб, які навчалися, та 24 викладачі медичних закладів вищої освіти. Дослідження проведено з використанням теоретичних (бібліографічний аналіз), емпіричних (спостереження, бесіди, анкетування, експертні оцінки, тестування, ранжування) методів та методів математичної статистики. Результати. Узагальнені показники сформованості етичних знань і вмінь в експериментальній групі, учасники якої навчалися із застосуванням технології «кейс-стаді», зросли в порівнянні з відповідними показниками контрольної групи. Висновки. Застосування технології «кейс-стаді» передбачає залучення майбутніх лікарів-хірургів до активного аналізу різних професійних ситуацій, набуття ними певного досвіду професійних взаємин з колегами, хворими та їх родичами, іншими суб’єктами взаємодії.


Дод.точки доступу:
Гуревич, Р. С.; Цехмістер, Я. В.; Калашнік, Н. В.; Коберник, О. М.; Лисенко, О. Ю.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)