Використання інтерактивної моделі навчання студентів клінічної фармакології та клінічної фармації методом конкурентних груп [Текст] / І. Г. Купновицька [та ін.] // Art of Medicine : науково-практичний журнал. - 2018. - № 2. - С. 112-115. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2521-1455
MeSH-головна:
ФАРМАЦИЯ
ФАРМАКОЛОГИЯ КЛИНИЧЕСКАЯ (обучение)
ИНТЕРАКТИВНЫЕ ОБУЧАЮЩИЕ СИСТЕМЫ
Анотація: У статті відображені сучасні стандарти в галузі освіти, що передбачають підготовку висококваліфікованих спеціалістів, здатних інтегрувати теоретичні знання і практичні уміння в цілісну систему, володіти новими технологіями. Для успішної реалізації особистісного потенціалу кожного студента у навчально-виховному процесі мають бути створені умови для формування таких якостей особистості, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство, критичність мислення, уміння генерувати нові ідеї, здатність приймати нестандартні рішення й нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Вирішенню таких завдань сприяє застосування інтерактивних технологій навчання.


Дод.точки доступу:
Купновицька, І.Г.; Фітковська, І.П.; Клименко, В.І.; Губіна, Н.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)