Скрипко, В. Д.
    Використання симуляційного методу навчання на етапі формування лікаря-інтерна хірургічного профілю [Текст] / В. Д. Скрипко // Art of Medicine : науково-практичний журнал. - 2017. - № 4. - С. 73-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2521-1455
MeSH-головна:
ХИРУРГИЧЕСКИЕ СПЕЦИАЛЬНОСТИ (методы, обучение, тенденции)
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА (методы)
Анотація: У статті проведено аналіз навчання, засвоєння теоретичних та практичних навичок на кафедрі хірургії післядипломної освіти при підготовці лікаря інтерна хірургічного профілю. Як показує світовий досвід, що на післядипломному етапі впровадження інноваційних методів навчання в підготовці лікарів хірургів, сприяє ефективному засвоєнню поставлених завдань та досягнення цілей. Інтернатура з фаху «Хірургія» розрахована на 3 роки та проходить в очно-заочних частинах навчання. Основне завдання кафедри хірургії післядипломної освіти це навчання лікарів-інтернів до самостійної лікарської практики, яка залежить від теоретичної і практичної підготовки, та індивідуальних особливостей майбутнього хірурга. Організовували навчальний процес згідно вимог передбачених освітньо-кваліфікаційною характеристикою спеціаліста-інтерна, однак розробляли завдання враховуючи різні рівні підготовки лікарів інтернів. Навчання проводили за симуляційною формою з використанням самостійно розроблених лапароскопічних тренажерів. Оцінювали вміння інтернами застосовувати теоретичні знання та мануальні навички при роботі з лапароскопічними тренажерами. Правильність виконання та засвоєння практичних навичок оцінювали відповідно до методичних рекомендацій “Основи виконання лапароскопічних оперативних втручань” відпрацьованих на кафедрі хірургії післядипломної освіти.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)