Льовкін, О. А.
    Досвід навчання співробітників Національної поліції у Запорізькому державному медичному університеті [Текст] / О. А. Льовкін, В. І. Перцов, Ю. О. Чемерис // Медицина невідкладних станів = Медицина неотложных состояний. - 2019. - N 3. - С. 78-81. - Бібліогр. наприкінці ст.
MeSH-головна:
ПЕРВАЯ МЕДИЦИНСКАЯ ПОМОЩЬ
ПОЛИЦЕЙСКИЕ (обучение)
ОБУЧЕНИЕ
Анотація: Актуальність. Згідно з наказом МОЗ України від 29.03.2017 р. № 346, співробітники Національної поліції України зобов’язані надавати домедичну допомогу постраждалим у невідкладних станах при надзвичайних ситуаціях мирного часу та в умовах бойових дій. На нашу думку, в даній ситуації більш ефективним методом навчання є симуляційне навчання. Мета. Оцінка ефективності симуляційного навчання співробітників Національної поліції на базі Запорізького державного медичного університету за програмою «Перший на місці події». Матеріали та методи. Проведено ретроспективний аналіз навчання 150 співробітників Національної поліції у Запорізькому державному медичному університеті за програмою «Перший на місці події» (2018). Ефективність симуляційного навчання оцінювалась за допомогою тестування та опанування практичних навиків на муляжах, манекенах за симуляційними сценаріями. Проводилось анонімне анкетування слухачів курсу. Результати. Результати аналізу свідчать про достатньо низький базовий рівень практичних навиків співробітників Національної поліції. Особливо низький був базовий рівень практичних навиків проведення штучної вентиляції легень (8,20 ± 0,16 %), проведення базової серцево-легеневої реанімації з використанням автоматичного зовнішнього дефібрилятора у дітей та дорослих (8,20 ± 0,14 %), прийняття фізіологічних пологів (6,20 ± 0,14 %). Але після проходження симуляційних тренінгів рівень практичних навиків слухачів курсу статистично вірогідно збільшився. За даними анонімного анкетування, 89 % респондентів не мали подібного досвіду навчання; 100 % респондентів отримали багато нової інформації та нові практичні навики з надання екстреної домедичної допомоги; 67 % респондентів серед складнощів відзначили надання домедичної допомоги дітям, новонародженим, а також прийняття фізіологічних пологів; 88 % респондентів усвідомлюють потребу відновлювати та підтримувати набуті практичні навички та висловили побажання щодо проходження подібних курсів щонайменше раз на 6 місяців.


Дод.точки доступу:
Перцов, В. І.; Чемерис, Ю. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)