Чайковський, Ю. Б.
    Деякі шляхи впровадження проблемно-орієнтованого навчання у вищу медичну освіту [Текст] / Ю. Б. Чайковський, Л. І. Хламанова // Журнал Національної академії медичних наук України : науковий журнал Президії НАМН України. - 2017. - Т. 23, № 1/2. - С. 116-121. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ (организация и управление)
ОБУЧЕНИЕ НА ОСНОВЕ СПОСОБНОСТИ К РЕШЕНИЮ ПРОБЛЕМ (методы)
БИОЛОГИЧЕСКИХ НАУК ДИСЦИПЛИНЫ
Анотація: Аналіз літератури про метод проблемно-орієнтованого навчання (PBL — Problem Based Learning), його впровадження в медичну освіту окреслив недоліки та переваги цієї навчальної технології: вона сприяє появі навичок активного навчання, що є важливим для постійного процесу післядипломного навчання лікарів; навчає вирішувати клінічні ситуації. Але студенти, що навчалися за методом PBL іноді мали нижчі показники іспитів в галузі фундаментальних для медичної освіти наук ніж ті, хто навчався за традиційною методикою. Оскільки для навчальної моделі PBL надзвичайно важливим є засвоєння фундаментальних біологічних дисциплін, нами пропонується на доклінічних кафедрах застосовувати активні методи викладання фундаментальних знань шляхом їх інтеграції по горизонталі та вертикалі, практикувати проведення міждисциплінарних занять за сценарієм PBL. Проведення таких занять допоможе поширити ефективність навчання за моделлю PBL на викладання морфологічних дисциплін та фізіології та закріпити базові знання у студентів клінічних кафедр та лікарів під час післядипломної освіти.


Дод.точки доступу:
Хламанова, Л.І.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)