Принципові підходи до викладання біохімії у Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського з огляду на вимоги компетентності [Текст] = Key approaches to the teaching of biochemistry in I. Horbachevsky Ternopil State Medical University as determined by competence requirements / М. М. Корда [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 4. - С. 56-58
MeSH-головна:
ОБУЧЕНИЕ
БИОХИМИЯ (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ
ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
Анотація: Мета роботи - спроба аналізу викладання фундаментальних теоритечних дисциплін у медичному виші, зокрема з огляду на такий елемент, як компетентність. Компетентісний підхід потребує посилення самостійної і продуктивної діяльності студентів, розвитку їх особистісних якостей і творчих здібностей, що є важливим інструментом модернізації медичної освіти. Основна частина. Сучасний фахівець медицини повинен мати не лише грунтовні знання, певний багаж професійних навичок й умінь, але і здатність творчо застосовувати набуті знання у різних життєвих ситуаціях, гнучко та оперативно адаптуватися в сучасному динамічному суспільстві з його інформативними та інноваційними викликами, не втрачати доленосний орієнтир. Компетентнісна освітня політика і є таким орієнтиром на шляху до міжнародних стандартів освіти. Акцент на виховання компетентності майбутнього клініциста, на наше переконання, повинен бути пріоритетним вже на етапі вивчення базових теоретичних дисциплін, зокрема біологічної хімії як основи клініко-лабораторної діагностики. Висновок. У професійному розвитку фахівця медицини провідним фактором є реалізація принципів компетентнісного підходу на етапі вивчення теоретичних дисциплін.


Дод.точки доступу:
Корда, М. М.; Шершун, Г. Г.; Куліцька, М. І.; Лихацький, П. Г.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)