Концептуальні основи побудови моделі технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій [та ін.] // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 2. - С. 18-26. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА (использование)
ОБРАЗОВАНИЕ (методы, организация и управление)
Анотація: Виписано змістові ознаки і актуальність проблеми побудови моделі технології та методики застосування аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання та визначено концептуальні основи її вирішення. Акцентовано на тому, що це слід здійснювати на засадах урахування: нових замовлень держави на освіту і навчання, що передбачають підвищення рівнів якості знань учнів, раціоналізації та інтенсифікації процесу навчання, зокрема за допомогою аудіовізуальних електронних засобів, комп'ютерних технологій навчання. При цьому зазначено, що модель технології і методики застосування аудіовізуальних електронних засобів повинна передбачати можливості їх використання як автономних засобів навчання із наявністю: дидактично структурованого навчального матеріалу; методичного апарату керівництва пізнавальною діяльністю учнів; професійної орієнтації навчання; методів і прийомів подачі навчального матеріалу для встановлення відповідності пізнавальним можливостям учнів; інформації для мотивації навчальної діяльності учнів. На основі узагальнення вищенаведених концептуальних засад визначено дидактичну роль, призначення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання для побудови моделі технології і методики їх застосування.


Дод.точки доступу:
Гуржій, А.М.; Волинський, В.П.; Чорноус, О.В.; Красовський, О.С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)