Куля, О. О.
    Актуальні питання викладання неонатології для інтернів зі спеціальності "Загальна практика - сімейна медицина" [Текст] / О. О. Куля // Архів клінічної медицини : науково-практичний журнал. - 2015. - № 1. - С. 64-66. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна:
НЕОНАТОЛОГИЯ (обучение)
Анотація: Висвітлено актуальні питання взаємодії викладача та студентів факультету підготовки іноземних громадян з англійською мовою навчання, які закладають основу для успішного вивчення патологічної фізіології на сучасному етапі. Одним з найбільш важливих моментів у цьому є кооперація та співпраця, що складається між викладачем і майбутнім лікарем. Її ефективність на заняттях залежить від безлічі факторів (успішного визначення цілей спільної діяльності, відповідності педагогічної тактики конкретного завдання даної взаємодії, активності самих студентів і т.д.). Серед них важливу роль відіграє чинник оптимального вибору методів навчання, реалізація яких за конкретних умов освітнього закладу надає високий рівень якості підготовки студентів. Проаналізовано базові моменти взаємовідносин між студентами та педагогами на прикладі іноземних студентів, які вивчають патологічну фізіологію. Так, шанобливе та ввічливе ставлення до викладача з боку майбутнього лікаря є обов'язковим, відповідно аналогічного правила мають дотримуватися також викладачі під час взаємодії зі студентами. Оскільки на кафедрі патофізіології навчаються іноземці з багатьох країн Європи, Азії та Африки, які відрізняються від українських майбутніх лікарів не тільки ментальністю, культурними й етнічними особливостями, а й відношенням до їх педагога відповідно до професійного, вікового й гендерного статусу, а також його авторитету. У сучасній вищій школі студентами надається перевага авторитету особистості викладача, його яскравій, неповторній індивідуальності, що формується за досить високого рівня розвитку 3-х типів педагогічних умінь: "предметних" (наукові знання); "комунікативних" (знання про своїх студентів та колег); "гностичних" (знання самого себе і вміння коректувати власну поведінку). Наведено основні позитивні та негативні педагогічні якості, які визначають ефективність взаємодії зі студентами та їх бажання приділяти більшу увагу до вивчення предмету. Визначено, що для успішного засвоєння студентами-іноземцями того чи іншого предмету необхідно активно практикувати педагогічне спілкування, що є сукупністю засобів і методів, які забезпечують реалізацію цілей і завдань виховання та навчання майбутніх лікарів.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)