Кущ, О. Г.
    Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дісципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" [Текст] / О. Г. Кущ // Медична освіта = Medical education : науково-практичний журнал. - 2014. - № 4. - С. 79-81. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1681-2751
MeSH-головна:
ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ (тенденции)
БИОЛОГИЧЕСКИЙ ТЕРРОРИЗМ (профилактика и контроль)
МИКРОБИОЛОГИЯ (обучение)
ВИРУСОЛОГИЯ (обучение)
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ (обучение)
СТУДЕНТЫ
Анотація: Введення в навчальний процес для студентів за спеціальністю "Лабораторна діагностика" тематичних годин з питань біобезпеки є питанням актуальним, необхідним і вельми своєчасним. В Україні як європейській державі застосовуються стандарти відповідних практик - лабораторної, клінічної, виробничої, які масово застосовуються в практику на виробництві, в науково-дослідницьких установах, враховуються при проектуванні нових лабораторій. Тому сучасні спеціалісти-лікарі-лаборанти зобов'язані знати основи сучасної біобезпеки і біоохорони, мати уявлення про сучасні біоетичні норми і про методи попередження біотероризму. В контексті приєднання України до Болонської декларації і входження до єдиного європейського освітнього простоору висунута інновація по впровадженню тематичних занять з біобезпеки в дисципліну "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів-бакалаврів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" є прикладом гармонізації навчальних програм.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)