> Шифр: ПУ36/2014/4 Журнал 2014р. № 4 Кремень, В. Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін / В. Г. Кремень. - С.5-10 Луговий, В. І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики / В. І. Луговий, Ж. В. Таланова. - С.11-20. - Бібліогр. в кінці ст. Панок, В. Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст. Ляшенко, О. І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі / О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст. Телелим, В. М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень / В. М. Телелим, Ю. І. Приходько. - С.36-43. - Бібліогр. в кінці ст. Гаврилюк, С.М. Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів / С.М. Гаврилюк. - С.44-49. - Бібліогр. в кінці ст. Ткаченко, А. В. Трудова комуна ім. Ф.Е.Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду / А. В. Ткаченко. - С.50-57. - Бібліогр. в кінці ст. Гриньова, М. В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини / М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко. - С.57-63. - Бібліогр. в кінці ст. Жданова-Неділько, О. Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А.С.Макаренка / О. Г. Жданова-Неділько. - С.63-70. - Бібліогр. в кінці ст. Шеверун, Н. В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині / Н. В. Шеверун. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст. Дічек, Н. П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. ХХ ст.) / Н. П. Дічек. - С.76-87. - Бібліогр. в кінці ст. Карпенко, О. В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом / О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська. - С.88-100. - Бібліогр. в кінці ст. |