Застосування розгалужень в документах Microsoft Forms як вимушеної заміни симуляційних практично-орієнтованих завдань при вивченні клінічних дисциплін в умовах тривалої пандемії COVID-19 [Текст] / М. С. Волошинович [та ін.] // Art of Medicine : науково-практичний журнал. - 2021. - № 3. - С. 100-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2521-1455
MeSH-головна:
МЕДИЦИНСКИЕ УЧЕБНЫЕ ЗАВЕДЕНИЯ (тенденции)
КОРОНАВИРУСНЫЕ ИНФЕКЦИИ (эпидемиология)
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
КОМПЬЮТЕРНЫЕ МЕТОДОЛОГИИ
Анотація: На превеликий жаль, оптимістичні прогнози на швидке подолання пандемії COVID-19 не виправдались. Cектор вищої освіти продовжує безальтернативну адаптацію та оптимізацію роботи до нових умов мінливого, складно прогнозованого середовища. Результати. В таких умовах в нагоді можуть стати симуляційні системи, які покликані створити безпечне середовище, де без ризиків для хворого та майбутнього фахівця можна відпрацювати типові клінічні ситуації. Створення всеохоплюючих моделей потребує значних зусиль. Проте, якщо націлитись на створення коротких кейсів, варто звернути увагу на добре відомий інструмент Forms з пакету хмарного сервісу Office 365, що доступний на умовах підписки у багатьох навчальних закладах нашої країни. Для формування таких завдань нам стане у нагоді можливість створення розгалужень за умови використання питань опційного вибору. Наслідком такої роботи стане дерево кроків, кожен з яких наближає респондента до задуманого кейс архітектором виходу. Базуючись на системі протоколів діагностики та лікування, цілком можливо прорахувати та виформувати алгоритми дій в певних клінічних обставинах. Така форма, за умови поєднання текстових і графічних даних, дозволяє без надлишкових зусиль помістити респондента в умови фахової ситуації. Висновки. Хмарний застосунок Microsoft Forms може бути використаний для створення коротких клінічних кейсів. Для його застосування в якості інструменту симуляційного навчання необхідне поєднання різних типів ввідних даних та можливості створення розгалужень. У результаті формується дерево рішень, що можна орієнтувати на оцінку засвоєння навиків та використати для градіювання респондентів, чи на відпрацювання стандартизованих рішень у типових клінічних ситуаціях.


Дод.точки доступу:
Волошинович, М.С.; Волошинович, В.М.; Гірник, Г.Є.; Матковська, Н.Р.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)