Шифр: МУ7/2013/2
   Журнал

Медична освіта [Текст] : науково-практичний журнал. - Тернопіль, 1999 - . - ISSN 1681-2751. - Виходить кожного кварталу
2013р. № 2
Зміст:
Богатирьова, Р. В. Основні завдання вищої медичної освіти у процесі реформування системи охорони здоров’я України / Р. В. Богатирьова. - С.5-8
Осійчук, М. С. Вплив євроінтеграційних процесів на розвиток вищої медичної освіти / М. С. Осійчук. - С.9-13
Результати діяльності вищих медичних (фармацевтичного) навчальних закладів IV рівня акредитації та закладів післядипломної освіти МОЗ України у процесі реформування сфери охорони здоров’я на сучасному етапі. - С.14-18
Вороненко, Ю. В. Розвиток нових технологій у післядипломній освіті лікарів і провізорів: тенденції, експертні висновки та реальні оцінки ефективності навчання / Ю. В. Вороненко, О. П. Мінцер. - С.19-23
Волосовець, О. П. Аналіз результатів анкетування студентів вищих медичних навчальних закладів з питань державної атестації / О. П. Волосовець, І. Є. Буллах, Л. П. Войтенко. - С.24-28
Модернізація навчальних планів і програм підготовки лікарів відповідно до нової парадигми розвитку європейського освітнього простору. - С.29-32
Національний підручник - важлива складова організації підготовки фахівців у вищих медичних та фармацевтичних навчальних закладах. - С.33-38
Zejda, Jan E. Teaching medicine - current experience from the school of medicine in Katowice, medical university of Silesia, Poland / Jan E. Zejda. - С.39
Рішення проблемних питань при впровадженні основних положень ЄКТС у ВНМУ ім. М. І. Пирогова. - С.40-43
Наукові форуми та новітні технології на службі освіти на новому етапі впровадження КМСОНП. - С.44-47
Думанський, Ю. В. Забезпечення практичної підготовки фахівців у Донецькому національному медичному університеті ім. М. Горького / Ю. В. Думанський, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак. - С.48-50
Особливості державної атестації студентів галузі знань "Фармація". - С.51-53
Зіменковський, Б. С. Досвід управління якістю вищої медичної та фармацевтичної освіти в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процессу / Б. С. Зіменковський, М. Р. Гжегоцький, І. І. Солонинко. - С.54-57
Досвід психолого-педагогічного супроводу студентів як складова системи управління якістю підготовки лікарів. - С.58-60
Лісовий, В. М. Мотивована академічна мобільність як засіб інтеграції у міжнародний освітній простір / В. М. Лісовий, В. А. Капустник, І. В. Завгородній. - С.61-64
Сучасні підходи до забезпечення якісної освіти лікарів-стоматологів. - С.65-68
Деякі аспекти реформування вищої медичної освіти. - С.69-72
Бойчук, Т. М. Сервер дистанційного навчання БДМУ - ефективний інструмент організації та контролю самостійної роботи студентів / Т. М. Бойчук, І. В. Геруш, В. М. Ходоровський. - С.73-76
Методологічне забезпечення в навчальному процесі післядипломної освіти лікарів-стоматологів-інтернів. - С.77-80
Андрагогічна модель навчання дорослих у системі післядипломної освіти. - С.81-84
Івченко, В. К. Виховне та педагогічне значення щорічних внутрішньовузівських навчально-методичних конференцій / В. К. Івченко, В. В. Сімрок. - С.85-86
Досвід впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у КДМУ імені С. І. Георгієвського. - С.87-88
Никоненко, О. С. Шляхи реалізації концепції практично-орієнтованого навчання у сучасній післядипломній освіті лікарів / О. С. Никоненко, С. Д. Шаповал, С. М. Дмитрієва. - С.89-91
Education and assessment of clinical skills at Tbilisi state medical university. - С.92-95
Фомін, П. Д. Впровадження Болонського процесу у реформуванні навчально-методичних підходів на кафедрах хірургії / П. Д. Фомін, П. В. Іванчов, О. В. Заплавський. - С.96-98
Бєленічев, І. Ф. Деякі аспекти проведення модульного контролю з нової дисципліни "Моніторинг лікарських препаратів" у магістрів-лаборантів за допомогою телекомунікаційних технологій / І. Ф. Бєленічев, Н. В. Бухтіярова, С. А. Моргунцова. - С.99-101