Стародубцева, Ю. А.
    Психоосвіта в системі комплексної терапії комп’ютерної залежності [Текст] / Ю. А. Стародубцева // Медицина сьогодні і завтра : науково-практичний журнал. - 2020. - № 3. - С. 95-100. - Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна:
ЗАВИСИМОСТЬ (ПСИХОЛОГИЯ)
ОТНОШЕНИЕ К КОМПЬЮТЕРАМ
ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ МЕТОДЫ (обучение)
Анотація: В Україні все більшої актуальності набуває проблема комп'ютерної адикації, що зумовлено стрімким поширенням різноманітних гаджетів і можливостей мережі Інтернет. Комп'ютерна залежність є результатом переміщення життя у віртуальну реальність, її повного злиття з усіма аспектами існування особистості. У зв'язку з цим оцінено ефективність психоосвітньої програми в комплексній терапії хворих із комп'ютерною залежністю. Основну групу становили 100 хворих, які не лише отримували регламентовану стандартами МОЗ України терапію, а й брали участь у пситхоосвітній програмі, контрольну групу - 47 хворих, які отримували стандартну регламентовану терапію в лікарні. У клінічній картині порушень адаптації в обстежених хворих відмічалися: знижений фон настрою (у 72,9 % обстежених), дратівливість, неврівноваженість, схильність до короткочасних бурхливих реакцій (у 52,7 %); відчуття туги, тривоги (у 69,4 %); гіперестезії (у 78,8 %); астенічний симптомокомплекс (у 84,7 %). Оцінка ефективності розробленої психоосвітньої програми реалізовувалась під час 6-місячного спостереження шляхом оцінювання динаміки клініко-психопатологічних та патопсихологічних особливостей хворих.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)