Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дічек Н.П.
Назва : Формування особистісно орієнтованої парадигми шкільної освіти у дослідженнях українських психологів (1980-ті роки)
Місце публікування : Педагогіка і психологія: Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - Киiв: Педагогічна преса, 2015. - № 4. - С. 70-81. - ISSN 2304-0629 (Шифр ПУ36/2015/4). - ISSN 2304-0629
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЛИЧНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ
Анотація: У контексті висвітлення впровадження індивідуалізації в шкільній навчально-виховний процес розкрито малодосліджений аспект - внесок у цей процес українських психологів у 1980-ті рр. Окреслено провідні напрями, методи й результати досліджень у галузі педагогічної психології, психології особистості, соціальної психології, що стосувалися індивідуалізації навчання через вивчення творчого потенціалу учнів, їхніх інтересів і здібностей, врахування мотивів навчальної діяльності, міжособистісних стосунків, виявлення і розвиток обдарованості і творчого мислення. Аналіз психолого-педагогічного доробку українських науковців засвідчив розширення спектра їхніх досліджень у напрямі забезпечення реалізації індивідуалізованих потреб і мотивів навчання школярів, що означає поступове формування підгрунтя для встановлення парадигми особистісно орієнтованої освіти.