Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кущ О.Г.
Назва : Викладання нових структурних елементів з питань біобезпеки в контексті навчальної дісципліни "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів зі спеціальності "Лабораторна діагностика"
Місце публікування : Медична освіта: науково-практичний журнал. - Тернопіль, 2014. - № 4. - С. 79-81. - ISSN 1681-2751 (Шифр МУ7/2014/4). - ISSN 1681-2751
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ЛАБОРАТОРНЫЕ КЛИНИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИИ
БИОЛОГИЧЕСКИЙ ТЕРРОРИЗМ
МИКРОБИОЛОГИЯ
ВИРУСОЛОГИЯ
АЛЛЕРГОЛОГИЯ И ИММУНОЛОГИЯ
СТУДЕНТЫ
Анотація: Введення в навчальний процес для студентів за спеціальністю "Лабораторна діагностика" тематичних годин з питань біобезпеки є питанням актуальним, необхідним і вельми своєчасним. В Україні як європейській державі застосовуються стандарти відповідних практик - лабораторної, клінічної, виробничої, які масово застосовуються в практику на виробництві, в науково-дослідницьких установах, враховуються при проектуванні нових лабораторій. Тому сучасні спеціалісти-лікарі-лаборанти зобов'язані знати основи сучасної біобезпеки і біоохорони, мати уявлення про сучасні біоетичні норми і про методи попередження біотероризму. В контексті приєднання України до Болонської декларації і входження до єдиного європейського освітнього простоору висунута інновація по впровадженню тематичних занять з біобезпеки в дисципліну "Мікробіологія, вірусологія, імунологія" для студентів-бакалаврів зі спеціальності "Лабораторна діагностика" є прикладом гармонізації навчальних програм.