Назва журналу :Педагогіка і психологія -2014р.,N 4
Цікаві статті :
Кремень В.Г. Проблеми якості української освіти в контексті сучасних цивілізаційних змін/ В. Г. Кремень (стр.5-10)
Луговий В.І. Професійна освіта і підготовка в концепції МСКО, проекту НСКО та вітчизняної практики/ В. І. Луговий, Ж. В. Таланова (стр.11-20)
Панок В.Г. Теоретико-методологічні проблеми застосування виховних технологій з погляду прикладної психології / В. Г. Панок (стр.21-29)
Ляшенко О.І. Профільне навчання: концептуальні підходи до реалізації в українській школі/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований (стр.30-35)
Телелим В.М. Реформування системи військової освіти як пошук раціональних підходів і рішень/ В. М. Телелим, Ю. І. Приходько (стр.36-43)
Гаврилюк С.М. . Упровадження компетентністного підходу до педагогічної творчості в професійній підготовці майбутніх вихователів/ С.М. Гаврилюк (стр.44-49)
Ткаченко А.В. Трудова комуна ім. Ф.Е.Дзержинського: декотрі несприятливі чинники формування інноваційного досвіду/ А. В. Ткаченко (стр.50-57)
Гриньова М.В. Система студентського самоврядування в контексті макаренківської спадщини/ М. В. Гриньова, Ю. П. Кращенко (стр.57-63)
Жданова-Неділько О.Г. Феномен успішної педагогічної взаємодії у творчому спадку А.С.Макаренка/ О. Г. Жданова-Неділько (стр.63-70)
Шеверун Н.В. Особливості оцінювання якості загальної середньої освіти в Німеччині/ Н. В. Шеверун (стр.71-75)
Дічек Н.П. Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. ХХ ст.)/ Н. П. Дічек (стр.76-87)
Карпенко О.В. Тенденції надання освітніх послуг у контексті реформування вищої школи Республіки Білорусь поза Болонським процесом/ О. В. Карпенко, Л. І. Самчук, Е. Є. Бжеська (стр.88-100)
Цікаві статті :

Дод.точки доступу:
Кремень, В. Г.; Луговий, В. І.; Панок, В. Г.; Ляшенко, О. І.; Телелим, В. М.; Гаврилюк, С.М. ; Ткаченко, А. В.; Гриньова, М. В.; Жданова-Неділько, О. Г.; Шеверун, Н. В.; Дічек, Н. П.; Карпенко, О. В.; Таланова, Ж. В.; Мальований, Ю. І.; Приходько, Ю. І.; Кращенко, Ю. П.; Самчук, Л. І.; Бжеська, Е. Є.