Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Грищик Л.М., Сологуб В.А., Сас І.А., Мандзій Т.П.
Назва : Інноваційний підхід у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами ІФНМУ в умовах дистанційного навчання
Місце публікування : Art of Medicine: науково-практичний журнал. - Івано-Франківськ: ІФНМУ, 2021. - № 1. - С. 116-120. - ISSN 2521-1455 (Шифр AУ50/2021/1). - ISSN 2521-1455
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
MeSH-головна: ОБРАЗОВАНИЕ ФАРМАЦЕВТИЧЕСКОЕ
ОБРАЗОВАНИЕ ДИСТАНЦИОННОЕ
Анотація: У статті розглянуто досвід підготовки студентів і провізорів-інтернів у викладанні фармацевтичних дисциплін викладачами Івано-Франківського національного медичного університету в умовах дистанційного навчання. Узагальнено досвід щодо впровадження форм організації методичної роботи. Це дає можливість застосовувати інноваційні методи з використанням інтегрованого підходу до організації навчального процесу, що відкриває можливості для різнобічного практичного засвоєння набутих знань студентом і провізором-інтерном навчального матеріалу в час, вільний від обов’язкових навчальних занять. Інноваційний підхід викладання фармацевтичних дисциплін викладачами ІФНМУ в умовах дистанційного навчання включає різноманітні форми методичних робіт, серед яких написання і підготовка до видання конспектів лекцій, розробка практичних завдань і ситуаційних задач з навчальних дисциплін, виконання самостійної практичної роботи студентів і провізорів-інтернів з використання сучасних інформаційних потужностей. При правильній організації з боку професорсько-викладацького складу кафедри, самостійна робота студентів і провізорів-інтернів в умовах карантину, ставши основною формою навчання, забезпечує повноцінне засвоєння дисциплін, сприяє розвитку мислення і має виховне значення. Педагогічні працівники стають основною рушійною силою створення якісно нової національної системи освіти. У статті обгрунтована необхідність застосування різних організаційних навчальних форм і методів з використанням технологій активного навчання відповідно до потреб кожної цільової групи суб’єктів навчання.

Дод.точки доступу:
Грищик, Л.М.; Сологуб, В.А.; Сас, І.А.; Мандзій, Т.П.