Литвинова, С. Г.
    Інформатизація і цифровізація загальної середньої освіти: ініціативи й освітнє впровадження [Текст] / С. Г. Литвинова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 2. - С. 22-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ШКОЛЫ
ИНФОРМАТИКА (обучение)
ИНФОРМАЦИОННЫЕ СИСТЕМЫ
Анотація: Проаналізовано питання інформатизації й цифровізації як невід'ємних складових освітнього процесу закладів загальної середньої освіти; наголошено на розвитку ІК-компетентності сучасного вчителя, що є ключовим питанням в реалізації освітніх реформ. Згадані питання визначають основні проблеми розвитку освіти ХХІ ст. і потребують додаткового вивчення, моніторингу та координації впровадження. Розглянуто інформатизацію і цифровізацію загальної середньої освіти, а саме - ініциативи й освітнє впровадження. Процеси інформатизації і цифровізації залишаються актуальними, потребуючи нових підходів як в науково-методичному обгрунтуванні, так і в процесах впровадження. На часі - вироблення нових принципів, критеріїв оцінювання та засобів навчання в інформаційну еру і необхідність узгодження можливостей освітян зі стрімкозростаючими можливостями цифрового середовища. Описано ініціативи Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України, які окреслили основні напрями розвитку процесів інформатизації і цифровізації системи загальної середньої освіти України, їх можна використовувати і під час підготовки нормативно-правових актів цифровізації освітньої галузі.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)