Биков, В. Ю.
    Цифрова трансформація суспільства і розвиток комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України [Текст] / В. Ю. Биков // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2019. - № 2. - С. 15-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ИНФОРМАЦИИ И КОММУНИКАЦИИ СРЕДСТВА (тенденции)
ОБРАЗОВАНИЯ ТЕХНОЛОГИЯ
ИНФОРМАТИКА (обучение)
УКРАИНА
Анотація: Розглянуто сучасні тенденції розвитку інформаційного суспільства та проблеми впровадження цифрових технологій у вітчизняній освіті і науці. Обгрунтовано пріоритети, технологічні принципи побудови інформаційно-освітнього середовища. Визначено першочергові заходи зі здійснення цифрової трансформації суспільства і розвитку комп'ютерно-технологічної платформи освіти і науки України. Це зокрема: розроблення і впровадження на державному рівні процедур забезпечення необхідних рівнів досконалості електронних освітніх ресурсів; напрацювання стандартів цифрових компетентностей суб'єктів освітнього процесу; розроблення та впровадження програми підвищення обізнаності громадян з питань інформаційної безпеки, кібербезпеки; створення технологічної інфраструктури закладів освіти, зокрема на основі хмарних технологій; посилення змістової лінії програмування у навчанні інформатики учнів старшої школи; вироблення механізмів мотивації наукових, науково-педагогічних та педагогічних працівників до педагогічно виваженого і доцільного використання сучасних ІКТ в освітньому процесі й створення електронних освітніх ресурсів та ін.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)