Редько, В. Г. Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: ШКОЛЫ ОБУЧЕНИЕ (методы) ЯЗЫКИ Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як приоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання. Дод.точки доступу: Полонська, Т.К.; Басай, Н.П. Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |