Редько, В. Г.
    Теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів 1-4 класів: рефлексивний погляд на проблему [Текст] / В. Г. Редько, Т. К. Полонська, Н. П. Басай // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 4. - С. 70-80. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ШКОЛЫ
ОБУЧЕНИЕ (методы)
ЯЗЫКИ
Анотація: Розглянуто комунікативний, діяльнісний, особистісно орієнтований та культурологічний підходи як приоритетні теоретико-методологічні засади компетентнісно орієнтованого навчання іноземних мов учнів навчальних закладів початкової освіти, презентовано погляди на технологію їх використання у навчальному процесі. Обгрунтовано дидактичну та методичну сутність і доцільність використання зазначених підходів і схарактеризовано вплив на зміст навчання.


Дод.точки доступу:
Полонська, Т.К.; Басай, Н.П.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)