Дічек, Н. П. Індивідуалізація шкільного навчання і практична психологія в Україні: на перетині століть [Текст] / Н. П. Дічек> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2017. - № 2. - С. 74-82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: ШКОЛЫ ОБУЧЕНИЕ (методы) ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЯ ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ УКРАИНА Анотація: У контексті висвітлення шляхів гуманізації шкільної освіти у період розбудови незалежної держави в Україні (1990-ті - початок 2000-х рр.) розкито малодосліджений аспект - розширення потенціалу застосування індивідуалізації й диференціації навчально-виховного процесу засобами практичної психології. Відображено початкові кроки організації й діяльності новаційної на той час психологічної служби в освіті країни. Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |