Дидактичне призначення і роль аудіовізувальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання [Текст] / А. М. Гуржій [та ін.] // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
АУДИОВИЗУАЛЬНЫЕ СРЕДСТВА (использование)
Анотація: На основі аналізу теорії і практики використання аудіовізуальних електронних засобів та результатів експериментальних досліджень визначено зміст і актуальність проблеми визначення їх інформаційно-педагогічних можливостей, зокрема дидактичної ролі і призначення. Акцентовано увагу на тому, що розв'язувати згадану проблему потрібно на основі виконання таких завдань: визначення дидактичної ролі і призначення аудіовізуальних електронних засобів як автономних мультимедійних засобів навчання у підвищенні рівня унаочнення процесу навчання, його інтенсифікації та раціоналізації; встановлення рівнозначності між особливостями подачі та пояснення навчального матеріалу з використанням аудіовізуальних електронних засобів навчання і пізнавальними можливостями учнів.


Дод.точки доступу:
Гуржій, А.М.; Волинський, В.П.; Чорноус, О.В.; Красовський, О.С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)