Ляшенко, О.І..
    Тест загальної навчальної компетентності: новий погляд на стару проблему [Текст] / О.І. Ляшенко // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 38-43. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ КОМПЕТЕНТНОСТИ ОЦЕНКА (организация и управление)
Анотація: Розглянуто концептуальні засади тесту загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який за характером завдань належать до тесту здібностей, зокрема здатності майбутніх студентів до навчання. ТЗНК не протиставляється предметним тестам зовнішнього незалежного оцінювання, які нині використовують під час вступу до вищих навчальних закладів, а доповнює нинішню систему відбору абітурієнтів, оцінюючи їхню готовність до продовження навчання. Розроблений на компетентнісних засадах, ТЗНК нині містить вербально-комунікативний і логіко-математичний складники, які в основному надають можливість адекватно оцінити здатність особи до успішного навчання. В модернізованому варіанті ТЗНК запропоновано розширити компетентнісну основу тесту через оцінювання інформаційно-комунікаційної компетентності абітурієнтів та виявлення їхньої здатності до спілкування іноземною мовою. Така модернізація ТЗНК, з огляду на сучасні вимоги до навчальних здібностей студентів, має відбуватися поетапно, з урахуванням результатів його апробації та опрацювання нових моделей оцінювання навчальних досягнень і здібностей випусників шкіл.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)