Мокін, Б. І. Приклад побудови освітньої і наукової стратегій розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України [Текст] / Б. І. Мокін> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление, тенденции) Анотація: Досліджено причини започаткування Болонського процесу в європейській вищій освіті та чинники негативного впливу на її якість і способи їх нейтралізації; визначено перспективні напрями інтеграції в цей процес університетів України. На прикладі Вінницького національного технічного університету побудовано освітню і наукову стратегії розвитку технічного університету в контексті європейської інтеграції України, наведено результати 14-річної реалізації цих стратегій у цьому вищі. Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |