Култаєва, М. Д. Освітня евроінтеграція чи конституювання європейського освітнього простору? [Текст] / М. Д. Култаєва> // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 23-29. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629 MeSH-головна: УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление) Анотація: Розглянуто проблеми освітньої євроінтеграції як процесу конституювання принципово незавершеного і відкритого освітнього простору. Обгрунтовано думку про те, що спільний європейський простір треба розуміти не як даність, а як заданість. На основі узагальнення західного досвіду філософсько-освітньої рефлекції складно структурованих освітніх систем розкрито можливості визначення провідної культурної ідеї як підгрунтя освітніх євроінтеграційних процесів. Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.) |