Луговий, В.І..
    Дослідження в університетах, навчання в академіях: шлях до інтеграції освіти і науки [Текст] / В.І. Луговий, О. М. Слюсаренко, Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2015. - № 4. - С. 11-21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
УНИВЕРСИТЕТЫ (организация и управление)
АКАДЕМИИ И ИНСТИТУТЫ (организация и управление)
Анотація: Підтвержено, що університети та академії як фундаментальні інституції освітньо-наукового простору між собою функціонально й організаційно диференційовані та, водночас, інтегровані шляхом взаємодії, мають місійні й організаційні взаємно доповняльні відмінності. В університетах посилюється тенденція до навчання на основі досліджень, до розвитку досліджень і розробок для осучаснення вищої освіти. В академіях здійснюються дослідження і розробки та на їх базі - навчання (підготовка) фіхівців. Отже, у межах самих університетів та академій відбувається інтеграція освіти і науки. На прикладах Європи, США, Китаю з'ясовано, що наукові академії закономірно виникають в університетському середовищі, доповнюючи локально-дискретну структуру освітньо-наукового простору мереживо-наскрізною. У розвинутих країнах не виявлено поглинання академій університетами. Натомість університети пишаються членством викладачів в академіях, а останні спираються на університетський кадровий потенціал.


Дод.точки доступу:
Слюсаренко, О.М.; Таланова, Ж.В.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)