Олексій, К. Б.
    Особливості суб'єктивної позиції студента при вивченні іноземної лексики [Текст] = The characteristics of a student's subjective position in the study of foreign vocabulary / К. Б. Олексій // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 109-113
MeSH-головна:
ЯЗЫКОЗНАНИЕ
ОБУЧЕНИЕ
ЛИЧНОСТЬ
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
Анотація: Мета роботи – виявити особливості суб’єктності студентів при освоєнні іноземної лексики, оскільки вивчення мови також залежить і від позиції активності або неактивності самої людини, тобто її суб’єктності. Основна частина. Стаття присвячена дослідженню характерних особливостей суб’єктної позиції студентів при вивченні іноземної лексики у вищому навчальному закладі. Автором проаналізовано чинники, які впливають на розвиток суб’єктності студента, такі, як: вікові та соціальні особливості студентства, специфіка навчальної діяльності у ВНЗ, суб’єктні позиції педагогів. Висновок. Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)