Січкоріз, О. Є.
    Впровадження кейс-методу при викладанні теми "Коми при цукровому діабеті" лікарям-інтернам зі спеціальності "Анестезіологія" [Текст] = Introduction of the case-study in teaching the theme of Comatose conditions in diabetic patients for interns on specialty of Anesthesiology / О. Є. Січкоріз, О. В. Іванюшко, І. А. Павленко // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 70-73
MeSH-головна:
ИНТЕРНАТУРА И РЕЗИДЕНТУРА
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ, ПОВЫШЕНИЕ КВАЛИФИКАЦИИ
ДИАБЕТ САХАРНЫЙ
КОМА
АНЕСТЕЗИОЛОГИЯ (обучение)
Анотація: Мета роботи – визначити ефективність впровадження кейс-методу при викладанні теми “Коми при цукровому діабеті”, його дієвість щодо засвоєння конкретних питань. Основна частина. Розглядається ситуація виникнення коми у пацієнта з цукровим діабетом, казус, який стався при різних життєвих обставинах. Виокремлюється низка практичних завдань, що витікають із логіки невідкладної медичної допомоги та інтенсивної терапії коми при цукровому діабеті. Інтернам необхідно проаналізувати ситуацію, розібратися у суті проблеми та запропонувати можливі варіанти рішень – визначити вид коми та вибрати протокол надання допомоги. Висновки. Впровадження кейс-методу дає можливість лікарям-інтернам застосувати теоретичні знання з різних дисциплін для вирішення практичних завдань з діагностики та лікування цієї патології. Його також доцільно застосовувати при організації навчання лікарів-інтернів суміжних спеціальностей із подальшим обговоренням особливостей конкретної клінічної ситуації. За допомогою цього методу майбутні спеціалісти мають можливість проявити та вдосконалити аналітичні навички з надання невідкладної медичної допомоги при цукровому діабеті, знаходити найраціональніше вирішення поставленої задачі, навчитися командно працювати. Викладач стає творцем умов, за яких лікарі-інтерни мають змогу змістовніше оволодіти фаховими знан­нями з діагностики та надання медичної допомоги при загрозливих ускладненнях цукрового діабету – комах, що визначає їх професійну компетентність. Застосована інноваційна технологія є перспективним напрямком і завдяки інтерактивності покращить якість освітнього процесу на післядипломному етапі навчання.


Дод.точки доступу:
Іванюшко, О. В.; Павленко, І. А.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)