Метод case-study як інтерактивна модель навчання на кафедрі акушерства та гінекології [Текст] = Case-study method as an interactive model of teaching at the department of obstetrics and gynecology / А. П. Петулько [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 64-66
MeSH-головна:
ONLINE СИСТЕМЫ
ОБУЧЕНИЕ
АКУШЕРСТВО (обучение)
ГИНЕКОЛОГИЯ (обучение)
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – оцінити ефективність інтерактивних форм навчання, а саме методу аналізу конкретної ситуації (метод case-study) в підготовці студентів медичного вузу. Основна частина. Однією з інтерактивних форм навчання є метод case-study (аналіз конкретних ситуацій, ситуаційний аналіз). Сase-study – це педагогічна технологія, основана на моделюванні ситуації або використанні реальної ситуації з метою аналізу даного випадку, виявлення проблем, пошуку альтернативних рішень і прийняття оптимального рішення проблем. Висновок. Ситуаційний аналіз (розбір конкретних ситуацій, case-study) дає можливість вивчити складні або емоційно значимі питання в безпечній обстановці, а не в реальному житті з її погрозами, ризиком, тривогою про неприємні наслідки в разі неправильного рішення.


Дод.точки доступу:
Петулько, А. П.; Медведєв, М. В.; Лоскутова, Т. О.; Донська, Ю. В.; Сімонова, Н. В.; Демченко, Т. В.; Гарагуля, І. С.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)