Виховні технології як інноваційна і пріоритетна складова формування особистості сучасного лікаря [Текст] = Educational technologies as an innovational and priority composition of a modern doctor personality forming / Л. І. Конопкіна [та ін.] // Медична освіта. - 2018. - N 3. - С. 36-38
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ
ИННОВАЦИЙ РАСПРОСТРАНЕНИЕ
ЛИЧНОСТЬ
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ
Анотація: Мета роботи – визначити роль різних виховних технологій, які використовують співробітники кафедри внутрішньої медицини 1 Державного закладу “Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України” (ДЗ “ДМА”), у формуванні особистості сучасного лікаря. Основна частина. Сучасне виховання в Україні повинне забезпечувати долучення молоді до світової й національної культури, до загальнолюдських цінностей. За формами й методами воно може впроваджуватися у різних напрямках – від навчання майбутніх лікарів щодо співпраці у рамках шкіл для хворих з різною хронічною патологією. Співробітники кафедри приділяють велику увагу всебічному вихованню майбутнього покоління лікарів і викладачів, добре розуміючи, що воно повинно бути не лише багато у чому обізнаним, а й емоційно здоровим та виваженим. Задля цієї мети молодь залучається до відвідувань театрів, музеїв міста, виставок робіт майстрів народної творчості тощо. Висновки. Різні виховні технології формують високоморальні якості сучасного лікаря. Досвід ДЗ “ДМА” має потужний арсенал застосування педагогічних інновацій у навчально-виховному процесі. Ефективність їх впровадження залежить від традицій навчального закладу, а також здібностей, вмінь і бажань педагогічного колективу.


Дод.точки доступу:
Конопкіна, Л. І.; Березовський, В. М.; Кірєєва, Т. В.; Богацька, К. Є.; Черкасова, О. Г.; Мироненко, О. В.; Фесенко, О. В.; Ботвінікова, Л. А.; Бєлослудцева, К. О.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)