Професійні і соціально-психологічні проблеми адаптації студентів-переселенців медиків та основні напрямки їх педагогічної підтримки [Текст] / І. С. Михалойко [та ін.] // Буковинський медичний вісник : український науково-практичний журнал. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 159-163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-7903
MeSH-головна:
ВРЕМЕННОЕ И МИГРИРУЮЩЕЕ НАСЕЛЕНИЕ (психология)
Анотація: Мета роботи - оцінити професійні і соціально-психологічні проблеми адаптації студентів-переселенців медиків та визначити основні напрямки їх педагогічної підтримки. Висновки. На основі опрацьованої нами літератури з’ясовано, що проблеми адаптації студентів-переселенців до умов навчання у вищому навчальному закладі є актуальними й недостатньо вирішеними в умовах сучасної системи освіти в Україні. Узагальнюючи викладене, зазначимо, що формування повноцінного фахівця здійснюється лише за умови його благополуччя, особистісного комфорту, ціннісного ставлення до себе і фаху, який здобувається, позитивного емоційного стану. Тому, проблеми студентської адаптації вимагають удосконалення умов навчання, які повинна забезпечувати педагогічна ланка університету.


Дод.точки доступу:
Михалойко, І.С.; Михалойко, О.Я.; Михалойко, І.Я.; Попадинець, І.Р.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)