Дічек, Н. П.
    Дослідження українських психологів у галузі індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу (60-70-ті рр. ХХ ст.) [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія = Pedagogics and psychology : Вісник НАПН України; науково-теоретичний та інформаційний вісник Національної академії педагогічних наук України. - 2014. - № 4. - С. 76-87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
MeSH-головна:
ПСИХОЛОГИЯ ПЕДАГОГИЧЕСКАЯ (тенденции)
ШКОЛЫ
ОБУЧЕНИЕ (организация и управление)
ДЕТЕЙ ВОСПИТАНИЕ (психология)
УКРАИНА
Анотація: З погляду індивідуалізації шкільного навчально-виховного процесу розкрито маловисвітлену історію розвитку в Україні в 1960-1970-х рр. досліджень із педагогічної психології. На тлі суспільно-історичних реалій розглянутої доби схарактеризовано тематику, методи й результати оприлюднених студій, визначено роль у підготовці переходу до наступних якісних змін у масштабному вивченні особистості, міжособистісних стосунків, упровадження розвивального навчання.

Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)