Головна Спрощенний режим Опис Шлюз Z39.50
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Періодичні видання - результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>I=-129115$<.>)
Загальна кiлькiсть документiв : 1
1.


    Нечитайло, О. Ю.
    Зміни в сучасному університеті: виклики сьогодення та тенденції розвитку в умовах онлайн навчання [Текст] / О. Ю. Нечитайло, О. Б. Колотило // Буковинський медичний вісник = Bukovinian Medical Herald : український науково-практичний журнал. - 2021. - Т. 25, № 4. - С. 133-137. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-7903
MeSH-головна:
ОБРАЗОВАНИЕ МЕДИЦИНСКОЕ (методы)
Анотація: Актуальність. Світова пандемія коронавірусу внесла суттєві корективи в систему вищої освіти, що змушує вдаватися до пошуку новітніх методик викладання, які дозволять оптимізувати навчальний процес для всіх її здобувачів, а також дадуть можливість проводити адекватну оцінку рівня знань студентів. Мета роботи – визначити оптимальні методики онлайн викладання матеріалу для студентів залежно від їх особливостей сприйняття інформації, а також забезпечити ефективний спосіб контролю знань. Матеріал і методи. Упродовж періоду карантину та онлайн навчання застосовано платформу Google Meet для проведення онлайн практичних та семінарських занять. Залежно від того, який інформаційний канал сприйняття інформації переважав у більшості студентів групи, застосовувався індивідуальний підхід подання інформації з різним видом наочності. Оцінка ефективності різних методик викладення матеріалу проводилася шляхом проведення проміжного та поточного контролю знань, а також усним опитуванням студентів наприкінці семестру. Результати. Найвища продуктивність сприйняття інформації виявлена при комбінації різноманітних методик викладання впродовж однієї пари, коли студенти по черзі задіюють звуковий, зоровий аналізатор, а також тримають у руках попередньо роздруковані матеріали. Використання коротких сценаріїв симуляційної медицини, коли є можливість вдосконалювати комунікативну компетенцію, суттєво підвищує активність студентів упродовж заняття, що проявляється кількістю «піднятих рук» та коментарів у чаті. Винахідливість та наполегливість викладача дає можливість об’єктивно оцінити знання студентів, незважаючи на очевидні труднощі, що вносить онлайн навчання. Висновок. Упродовж карантину та за умови проведення дистанційного навчання, найбільш ефективними є методики поєднаного викладення матеріалу, коли студенти мають змогу використовувати усі канали сприйняття інформації.


Дод.точки доступу:
Колотило, О.Б.
Экземпляры: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Свободны: всего 1 : чит.зал періодичних видань, рук.,кат. (1 экз.)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)